6/17/15

My trip to Milan, Italy :D

Po ko zna koji put ja letim avionom, ali ovo bi se moglo nazvati moj prvo veće putovanje van svoje zemlje (ne racunajmo Srbiju). Sama, i onako uživam u čarima putovanja, a još kada putujem u Milano, prestonicu mode, grad veličanstvene umetnosti, mislim da se to moež nazvati doživljajem. Prvo što je bilo na putu, jeste i poseta Albaniji i Tirani, a zatim i samom Milanu. Odlučila sam da spojim dva uzastopna dana, jer smo prvog dana putovali, a drugog obišli malo glavni trg Duomo. Trećeg dana bilo je i takmičenje, na kojem nisam baš uspela, ali se ne nerviram, jer je bilo stvarno talentovanih Kineza i Japanaca koji su zauzeli mjesto :). Uživajte u ovim postovima!

10.6.2015.
Kako nam je let bio iz Tirane, organizovan je prevoz do tamo mini autobusom. Probudila sam se jako rano i u pratnji roditelja izašla ispred zgrade. Uskoro se pojavio i bus. Pozdravila sam se s tatom. Put je bio truckav, i uskoro smo stigli do Tirane, gdje smo napravili malenu pauzu. Sjeli smo u restoran i naručili Orang/Lemon sodu. Mislim da mi je to sada definitivno omiljeno piće! Orang soda ima ukus fante sa povišenim ekstratom od pomorandže, i slatkastim aromama, dok je Lemon soda kiselkasta i ima ukus sličan toniku (švepsu) samo što ne ostavlja grkasti trag. Nastavili smo putovanje do samog aerodroma, gdje nas je čekao džin od aviona. Ja uvijek imam malu tremu dok putujem avionom, jer, kao što znate nije na odmetu biti zaštićen! Na albanskom free shopu bilo je svakakvih stvari, čak je i jedan kutak bio posvećen oreo keksu, dok je drugi nuteli i ostalo. Nakon sat vremena ušli smo u avion. Nažalost bez vode, i krenuli u Milano. Kada sam stigla, bila sam ,,šlogirana,, nisam vjerovala da se to stvarno odigrava ispred mene, ali nastavnica i mama su me smirile. Do hotela, koji je na stanici turro, došli smo pak taksijem. Ili bolje reći limuzinom. Dva crna auta, sa sedištima u beloj koži došli su po nas i poveli nas do hotela. Hotel je bi savršen, i prosto je sijao. Konačno smo oko pet sati došli do sobe i odmorili se kako doliči.

11.06.2015. Drugi dan bio je mnogo interesantniji. S  obzirom da nam je sledećeg dana takmičenje, morali smo da odemo do muzičke da se usviramo. Pošli smo ranom zorom, metroom. Zapravo, nismo svirali u muzičkoj školi već u Casa Verdi, koja je kuća u kojoj žive neki ljudi. Inače, mnogo je starinska, baš kao i većina zgrada u Milanu. Zakazali smo termine i otišli do kućice gdje je sahranjen Giusepe i Giusepfina. Slikala sam i to. Kasnije smo otišli do Duoma. Iznad nas, stojala je kao nacrtana, DŽINOVSKA katedrala!!! Odmah smo kupili karte i popeli se na vrh. Malo gledanja kroz teleskop i slikanja nije bilo na odmet. Spuštivši se, uputili smo se ka mcDonalds-u jer Starbucks, nažlost nismo našli. Tamo smo ručali i kupili sladolede. Zapravo, ja sam kupila icannelone, moj novi omiljeni slatkiš. Krenuli smo ka ulici Vitorio Emanuele, gdje je bio skup original butika najpoznatijih kreatora: Luois Vuitton, Prada, Gucci, Versace, Rizzoli,...
Na kraju smo pošli u muzičku školu gdje smo još malo vježbali. Otišli smo da ručamo i vratili se u hotel.

12.06.2015.Trećeg dana smo imali ono zbog čega smo i došli-takmičenje! Oko jedan smo pošli da se usviramo i probamo klavir. Udahnula sam duboko i... Počela. U početku sam se mnogo plašila ali sam se opustila onog trenutka kada sam sjela i počela svirati. Posle takmičenja, oko pet sati krenuli smo da ručamo, ali avaj, svi restorani su bili zatvoreni jer je u Italiji raspoređeno vreme doručka, ručka (koji je bio u tri sata) i večere (koja je bila tek za dva sata). Prošetali smo se malo po toj ulicii došli do jedne male Slatke kuće. Kuća se zvala ,,Vanila Bakery'' i u njoj su se služile lizalice cakepopsi, smoothie, ari zone, sokići, sladoledi, canneloni,... Ja sam naručila tropski smoothie koji je u sebi imao avokado, breskvu i valjda narandžu. Sve u svemu, bio je jako lep i poslužen u teglici. Kućica je bila puna igračkica, jastučića, knjigama o istoriji slatkiša itd... Posle toga mama i ja smo pošle do Duoma (a moja drugarica i njena majka su se vratile kući) da potrgujemo nešto i pogledamo okolinu. Šetali smo i razgledali sve i svašta. Zatim smo ušli u robnu kuću na šest spratova da ručamo. Prvi, drugi i treći sprat bili su posvećeni parfemima poznatih lica, dok su četvrti i peti bili za garderobu. Na šestom, zadnjem spratu, bili su restorani i jedan ogroooman polukrug sa slatkišima. Bilo je macaronsa, štikli i torbi od čokolade, torti, gumenih bonbona u raznim oblicima,... Mi smo izašli na terasu i naručili picu. Posle večere ušli smo i kupili macarons (nisam sigurna jesam li dobro napisala).Nijedan koji sam probala nije bio kao ovaj. Probala sam ih u Crnoj Gori i Srbiji, ali u Italiji oni su tako fascinantni. Pošli smo u hotel i zaspali.

Četvrti dan bio je namjenjen za obilazak muzejima, koji su, milanski zaštitni znak ☺.Ranije nisam imala priliku da obiđem ni jedan jedini istorijski muzej, ali zato sada mislim da ću češće obilaziti razne muzeje :) Lepotu koja se krila iza Milanske skale, Duomo muzeja, i ostalih, nikada neću moći preneti na papir iliti na virtuelnu hartiju. Ali odlučila sam da pokušam.

13.06.2015.
Rano ujutru pošli smo do Duoma, i kupili karte za muzej Leonarda Da Vinčija. Zapravo, imali smo veliku sreću jer je upravo u vrijeme u koje sam ja bila tu, bilo prenijeto svakakvih njegovih studija iz Luvra i ostalih svetskih muzeja. Karta je bila skuplja nego ostale, ali smo muzej obilazili oko 3h! Uzeli smo slušalice i krenuli. Ali avaj, nije bilo Mona Lize njegovog najpoznatijeg dela. Bile su samo njene skice, mada smatram da je i to naročito vredno. Pored Mona Lizine slike videli smo njegovu drugu najpoznatiju damu koju je crtao. To je slika misteriozne gospođice.
Vidjela sam i par njegovih mašina izrađene u prirodnom obliku koje stvarno rade. Takođe i proekcije tih mašina. Razni njegovi pokušai i ostalo... Vidjela sam i savršenu proporciju čovjeka! Da, muzej je bio ogroman! Čak je bilo i njegovih pretpostavki, knjiga, globusa, karti. Svakako ako pođete u Milano posetite ovaj veličanstveni muzej!
Posle tog muzeja krenuli smo da se odmorimo u jedan restoran ispod Milanske skale. Naravno, otišli smo i da obiđemo Milankse skale! Skale su ogromne! Dva ili tri puta veće od narodnog pozorišta u Beogradu! Kasnije u tom muzeju bilo je i raznih portreta operskih pjevača kao i biste od raznih muzičara! Tamo se nalazio i lakovani mali klavir na kojem je svirao Franc List! Razne nošnje, krune ili note! Svega je tamo bilo. Uskoro, sreli smo dvoje takmičara iz Hrvatske, i oni su nam rekli rezultate. Nisam ništa osvojila, ali nema veze.
Pošli smo da obiđemo unutrašnji dio katedrale. Red se prostirao po cijelom Duomu, ali uspjeli smo da uđemo. Kada smo ušli, prvo što nas je iznenadilo jesu veliki prozori na kojima je rađen vitraž. Jako lepi i šareni prozori. Kroz njih su prolazili zraci sunca i još više očaravali ovaj pogled. Kupila sam malu brojanicu koja je stvarno divna.
Zadnje što smo posetili za taj dan bio je Duomo muzej. U tom muzeju su se nalazili minijaturni delovi na katedrali, nama približeni i uveličani. Pošto je katedrala džinovska, ima raznih vrhova.skulptura, detalja, slika,... Na jednom mestu to je sve bilo postavljeno. Posebno mi se dopala skulptura Boga i Isus na krstu. Kao i vitraži, ali i ostalo.

To je to. Uživajte!

1. Blago tebi! Videla sam slike na instagramu i sad....Volela bih da odem u prestonicu mode. ♥♥ Slike su divne ☺☺ Uživala sam čitajući ☺☺

2. Blago tebiiiiiiii :)
    Novi post -----> girlsstuffblogg.blogspot.com

3. Baš lepe slike. Milano je divan. Volela bih da posetim nekad ovaj grad. I da, ja obožavam da letim avionom, i uopšte nemam tremu pred put haha :D

Girly world

4. Baš lepe slike i ja bih htela da idem u Milano,ali se užasno plašim aviona,ughh

lickadiary.blogspot.com

5. Jaoj slike su bozanstvene.♥ Kao i sam tekst, a verujem da si se i ti nezaboravno provela. *-*

6. Oduševljena sam! Jako volim travel postove i uvek se iznova oduševim kada neko poseti neke tako lepe gradove. Imam osećaj kao da sam bila tamo. :) Slike su divne, drago mi je što si se lepo provela. ♥

7. Predivan post! Slike su super, a opis savrsen. Obozavam travel postove! :D

8. Divan post! Prelepo si sve napisala i opisal, a i slike su odlične. ^_^

pametnodete.blogspot.com

9. Prelepe slike.. Pogled je predivan.. :)

saveti81.blogspot.com

10. Aaa divan post, slike su prelepe! Obožavam ove travel postove! (:

fashionholicyeahh.blogspot.com

11. Divim ti se!!! Šta sviraš?? Divan post!!

Novi post!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

12. Super je post i hvala ti puno ♥

13. Jao lago tebi. Milano...
    Rekla si da su Kinezi zauzeli mesta, bas ih ne volim jer sam cula ovo za kucice.

Darivanje na mom blogu

14. Blago tebi! Kada si objavila sliku na Instagramu mislila sam da se samo šališ, sad znam da se nisi šalila :P

15. Super post. Slike su presavršene. :)
    posetie:http://milenaslife12345.blogspot.com/

16. Baš mi se dopada ovakva vrsta postova, ta kombinacija teksta i slika ☺ Drago mi je da si uživala!

lifeascupcake.blogspot.com/

17. Super post, kao i blog! <3 :)

18. Blago tebii :) Priznajem da sam malo ljuomorna, ali sam ujedno i srećna zbog tebe :)

Poseti moj blog ako želiš :) http://andjelinkutak.blogspot.com/

19. Blago tebi :3 post je odlican :)
    milicas-worldofnarnia.blogspot.com

20. Pretpostavljamo da ti je bilo prelepo!Inače pogledajte naš blog imamo novi post.
    milicaandandjela.blogspot.com

21. Pretpostavljamo da ti je bilo prelepo!Inače pogledajte naš blog imamo novi post.

22. Pretpostavljam da si se lepo provela,i želim ti da putuješ još na mnoga mesta i da nam šalješ ovakve sličice na blog,jer zaista opuštaju i post čine mnogo mnogo lepim kao i celi blog!♥

23. Odličan post ♥ Blago tebi. Jako volim ovakve postove <3

justbewhoyouwantbe.blogspot.com

24. Odličan post. Mngo mi se sviđaju slike. :)